Tuesday, September 4, 2012

Peraduan Baris Pertama di SINAR FM

,



Tempoh Peraduan - 3 September 2012 hingga 28 September 2012

Peraduan Baris Pertama di SINAR

Rancangan Ini adalah pemberian hadiah wang tunai kepada peserta yang berjaya menjadi pemanggil pertama dan nyanyikan baris pertama lagu tersebut dengan betul. Dengarkan isyarat memanggil dan jadi Pemanggil pertama di talian 03-95432000. Dengarkan permulaan lagu yang dimainkan oleh penyampai SINAR yang bertugas. 


Pemanggil pertama yang berjaya menembus talian perlu nyanyikan baris pertama lagu tersebut dengan betul dalam tempoh masa 10 saat. Hanya pemanggil pertama yang berjaya menembusi talian sahaja yang akan dipilih untuk memasuki pemberian hadiah ini.Para Peserta mesti mematuhi mekanisma Peraduan ini seperti mana diterangkan dan diberitahu kepada para Peserta oleh pihak Penganjur semasa Tempoh Peraduan.

Pemilihan Pemenang - Pemenang Peraduan akan dipilih berdasarkan kepada Pemanggil Pertama yang berjaya menyanyikan baris pertama lagu tersebut yang diberikan oleh penyampai SINAR yang bertugas dengan betul.

Hadiah - Wang tunai bernilai RM300 akan diberikan kepada Pemenang. Wang tunai akan dibawa ke segmen seterusnya jika pemanggil pertama tersebut tidak berjaya menyanyikan baris pertama lagu yang betul.

Prosedur Penyertaan Dengarkan isyarat memanggil dan jadikan permanggil pertama dari jam pukul 9.00 pagi hingga 11.00 malam di sepanjang tempoh peraduan ini. Para peserta yang berjaya menjadi pemanggil pertama diperlukan untuk memberi nama, kad pengenalan, nombor telefon sebelum menyertai peraduan ini. Peserta hendak bersetuju dengan Terma dan Syarat pemberian hadiah ini sebelum menyertai.

Tarikh Tutup Penyertaan - Penyertaan mesti diterima oleh Penganjur pada atau sebelum jam pukul 10.00 pagi pada 3 September 2012 hingga 28 September 2012. Penyertaan yang diterima selepas masa yang telah ditetapkan akan dibatalkan kelayakan dan tidak layak untuk menerima hadiah.

Alamat
Jika melalui pos
Astro Radio Sdn Bhd
All Asia Broadcast Centre,
Taman Teknologi Malaysia,
Lebuhraya Puchong Sg-Besi,Bukit Jalil,
57000, Kuala Lumpur, Malaysia

Maklumat lanjut Disini  

http://www.sinar.fm/UTAMA/Khas/BARIS-PERTAMA

0 comments to “Peraduan Baris Pertama di SINAR FM”

Post a Comment

 

Peraduan Terkini di Malaysia Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger