Saturday, April 28, 2012

Peraduan 2012 : Peraduan Power Root Minum dan Menang 2012

,















  1. Peraduan Minum & Menang ini (selepas ini disebut sebagai “Peraduan”) terbuka kepada semua warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas (selepas ini disebut sebagai “Peserta”), kecuali kakitangan Power Root Marketing Sdn Bhd, anak-anak syarikat dan syarikat-syarikat sekutunya, agensi media dan perhubungan awam yang dilantik olehnya, pengedar-pengedarnya serta ahli keluarga terdekat mereka.
  2. Peraduan ini bermula pada 1hb Mac 2012 dan berakhir pada 31hb Mei 2012. Power Root Marketing Sdn Bhd berhak melanjutkan tempoh Peraduan tanpa sebarang notis.
  3. Produk yang terlibat ialah Alicafé Tongkat Ali & Ginseng 30gm, 20gm, 12gm & pek mini dan Per’l Café Kacip Fatimah 20gm, 12gm & pek mini.
  4. Peserta mestilah mengikuti langkah-langkah penyertaan seperti berikut:
    1. Peserta berpeluang memenangi hadiah mesra alam sekiranya mereka menjumpai sekeping kad gores yang terdapat di dalam peket kecil dalam pek produk Power Root.
    2. Peserta hendaklah menggores kad tersebut untuk melihat hadiah yang dimenangi, kemudian hubungi Power Root Marketing Sdn Bhd (Jabatan Pemasaran) di talian 603-6272 8816 untuk pengesahan kad gores tersebut pada atau sebelum jam 5 petang, 31hb Mei 2012.
    3. Power Root Marketing Sdn Bhd akan menghantar borang Peraduan kepada Peserta selepas kad gores mereka disahkan.
    4. Peserta dikehendaki menjawab dua (2) soalan mudah dengan tepat dan melengkapkan semua butiran yang diperlukan di dalam borang Peraduan, kemudian hantar borang tersebut kepada Power Root Marketing Sdn Bhd serta-merta. Dua (2) salinan Kad Pengenalan Peserta mesti dikepilkan bersama setiap borang Peraduan. Borang Peraduan serta kad gores mestilah sampai kepada Power Root Marketing Sdn Bhd pada atau sebelum jam 5 petang, 8hb Jun 2012. 
Maklumat Lanjut

http://www.powerroot.com/malaysia/minum&menang/cara.html

0 comments to “Peraduan 2012 : Peraduan Power Root Minum dan Menang 2012”

Post a Comment

 

Peraduan Terkini di Malaysia Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger